[matarosensefils] necessitem experts en linksys

Moisès Burset Albareda mburset a imim.es
dij oct 27 17:47:40 CEST 2005

Bones,

>no ho he vist, però a guifi.net ho va fer algú
>que es va construir el seu propi JTAG..
>ara no recordo qui.. buscant a la llista ho trobaràs
>de fet, no ho he necessitat mai jo

Doncs ho he buscat i no ho trobo... (he buscat JTAG, DB25 i res) A més,
mirant les instruccions originals no és gens fàcil (per mi) saber quin
ha de ser l'ordre dels cables del connector de 12 pins al port paralel,
ja que el colega posa un esquema però sense especificar les posicions en
els conectors i sembla que hi ha diferents tipus de connectors JTAG (ell
utilitza el tipus xilinx i a saber on són les especificacions). No se,
ja m'ho acabaré de mirar a veure si ho entenc...
    Pel que fa a que sigui util, probablement no, a menys que ens
volguem entretenir a jugar amb kaxarrus realment fregits... Però aquesta
és la gràcia, no? ;->

    Ermoi.