[matarosensefils] necessitem experts en linksys

Manel Martínez de Arcos manelmartinez a menta.net
dij oct 27 15:03:46 CEST 2005

Hola,
jo la portaré, es baixen de la pàgina de Linksys. El que passa és que
triis la versio de wrt54g que triis (1,1.1,2,2.2,3,4...) sempre et
baixes el mateix firmware. Espero que realment funcioni amb totes. També
estaria bé dur versions antigues com Satori que fan menys de 3 MB.

En/na raul ha escrit: