Re: [matarosensefils] Reportatge al Mataró Report

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
div oct 21 09:20:51 CEST 2005

La foto de l'havana ja està acordada.
Ja he posat en contacte al fotògraf amb la Roser, si tot va bé, les
antenes de l'havana sortiran al reportatge.

Esteve

El 20/10/05, raul <raul a enbicicleta.org> va escriure: