[matarosensefils] cd's de ubuntu

Luis C. Busquets Pérez luis.busquets a ilidium.com
dll oct 3 10:09:01 CEST 2005

Ferriol,

porto des de la setmana passada envia'm e-mails a la llista preguntant per si algú recorda on comprar l'aparell que es connectava a la LAN i que era VoIP directament. No obstant, no he vist ni un sòl d'aquestos missatges.

Ha arribat algun?
Amb qui tinc que parlar?

El meu e-mail em funcionava i podia enviar a matarosensefils però ara ja no surten a la llista.
I, per cert, on puc trobar l'aparell de VoI?

-----Mensaje original-----
De: llista-bounces a matarosensefils.net
[mailto:llista-bounces a matarosensefils.net]En nombre de raul
Enviado el: sábado, 01 de octubre de 2005 1:19
Para: ferriol a musaik.net; Llista de coordinació de la xarxa Mataró
sensefils
Asunto: Re: [matarosensefils] cd's de ubuntu

D'acord 100x100 amb en ferriol, i també porta programari lliure per
windows (openoffice, gimp, mozilla-thunderbird, firefox, audacity...)
que són un primer descobriment per molta gent i a partir d'aqui en volen
més i proven la live, i despres ja venen els dubtes si instal.lar-la o
no al disc dur. Cada distribució té un public objectiu i aquesta té
detalls que agraden d'entrada a la gent poc iniciada: està en català,
automontatge d'unitats, sinaptics per instal.lar paquets, ... i un cop
estas dins ja aniràs a distribucions que meś et convinguin.

bona nit,

r.

En/na Ferriol ha escrit: