[matarosensefils] Linksys amb 2 radios (5 Ghz i 2,4 Ghz)

Raül Chamarro raul a enbicicleta.org
dll nov 28 19:52:30 CET 2005

Holes!

A molins no es va fer per falta d'assitència de gent (només erem 5).

L'altre dia vam configurar els aparells per la conexió havana-isern,
tenim dos opcions:
un amb una satori 4!
o un openwrt. Teniem el dilema que amb aquest estava configurat amb tres
interfícies de xarxa separaades (la sensefils, la internet, i els 4
quatre ports) cadascun amb la seva ip, i vam pensar que necessitariem
habilitar de nou el pont entre la sensefils i els ports ethernet. I aquí
estem, que gairebé només faltarà pujar-los i canviar un parell d'ips.

Enric, confirmans com a client de quina xarxa el tens (xarxatroncal1 o
xarxatroncal2) i quina ip té isern.

R.
En/na Enric ha escrit: