[matarosensefils] Linksys amb 2 radios (5 Ghz i 2,4 Ghz)

Jordi Clopés jordi a matarosensefils.net
dll nov 28 15:33:06 CET 2005

El dt 29 de 11 del 2005 a les 15:05 +0100, en/na Enric va escriure:

> estic flipant amb el trasto aquest. Jo em pensava que el 5GHz era molt
> car. Si no ho he vist malament, estem parlant de 106$ per aparell i a
> sobre pot anar tant amb 5 com en 2,4.

La gràcia no es que sigui tribanda sino que tingui dues radios que es
poden fer servir simultàniament (com si fossin 2 APs).
O sigui, que amb un sol aparell tenim per fer una xarxa troncal (5 Ghz)
i donar accés a la zona (2,4 Ghz).

> Aprofito per preguntar unes cosetes:
>
> Com va anar la xerrada de Molins?

Pel que se crec que al final no es va poder fer.

> Com va anar la xerrada d'Arenys?

Va venir molt poca gent però es va gravar i la penjaran per la web.

Vinga!

 .''`.
: :'  :    Usuari Jabber:
`. `'`     ataro a 12jabber.com
  `-
Debian - when you have better things to do than fixing a system

jordi a matarosensefils net
A non-text attachment was scrubbed...
Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature