[matarosensefils] Problemes al flashejar Linksys v2.2 amb alchemy

Jose Legido Martínez joselegido a gmail.com
diu nov 27 17:43:22 CET 2005

Bona tarda.
Tinc un linsys v2.2 i al flashejar-lo amb l'alchemy 6.0 rc5 (no trabava la
6) m'acabat d'actualitzar el firmware bé però ara no el detecto per
ethernet.
No vaig ficar rl boot wait a on perque no el trobo en aquesta versió de
linksys. He fet el reset dels 15 segons però tampoc. He intentat fer el pont
però no trobo la patilla 15 i 16 perquè el dibuix es diferent.
Si algú em pot ajudar.....

Gràcies