[matarosensefils] INFORMACIO SOBRE POES

xuri . as_xuri a hotmail.com
div nov 25 20:39:01 CET 2005

Moltisimes gracies, mirarem si ho provam aquest cap de setmana aunque el
temps no acompanya i no se si podrem provar-ho.. us informaré per comentar
que tal ha anat tot aixo..

de nou, moltisimes gracies ;)

as_xuri.

----Original Message Follows----
From: Luis C. Busquets Pérez <luis.busquets a ilidium.com>
To: Llista de coordinació de la xarxa Mataró
sensefils<llista a matarosensefils.net>
Subject: Re: [matarosensefils] INFORMACIO SOBRE POES
Date: Fri, 25 Nov 2005 16:24:27 +0100

Us fa interferència? La noteu?

En principi, la interferència hauria de ser en banda baixa a 50Hz i, amb
només soroll de la xarxa elèctrica a aquesta freqüencia, el senyal de la
xarxa hauria de ser recuperat sense gaire problemes.
De totes formes, l'experiència m'indica que quan portes un cable STP o FTP
la malla capta molt la interferència de la xarxa. Si enlloc d'ethernet
féssiu passar senyal sonor analògic o inclús TV analògica en banda base, la
sentirieu o veurieu. Per a evitar-ho, connecteu a terra la malla del cable
cat.5 tant a l'inici com al final. A mí, habitualment amb això  se'm
sol.lucionen els problemes.

Curiosament, amb els cables UTP he tingut sempre menys problemes 50Hz.