[matarosensefils] INFORMACIO SOBRE POES

Manel Martínez de Arcos manelmartinez a menta.net
dij nov 24 17:59:22 CET 2005

Hola,
que jo sàpiga no fem servir cap POE a Mataró. Pujar els 220 és més ràpid
i més barat.
L'única desventatja que li veig és que són 2 cables i 2 forats a la
caixa estanca, i que s'ha d'encabir l'alimentador.
Fa temps, vaig construir-me un POE i vaig veure que és delicat el tema
ja que els Linksys v1 no funcionaven ( ténen un voltatge inferior), a
més fins que no ho proves amb tots els metres de cable no saps si
funcionarà.

En/na xuri . ha escrit: