[matarosensefils] Nova cridada desde mallorca, sobre linksys

Jordi Clopés jordi a matarosensefils.net
dll nov 7 12:47:27 CET 2005

Hola Llorenç,

La persona que s'encarrega de les compres d'APs està de vacances fins
Nadal.

Els APs els anem comprant segons van venint, si hi ha algun AP en stock,
no ho sabrem fins Nadal.

Pel que fa al tema de la versió 5, si algú troba alguna alternativa que
no es talli i ens ho faci saber :-)

Salut company!

Jordi

El dg 06 de 11 del 2005 a les 02:03 +0100, en/na Llorenç Xuri va
escriure:
> no se si es que no vau rebre el correu o que ha passat, pero no he vist
> resposta sobre la posible compra d'alguns routers linksys wrt54g.
>
> Vaig comentar que els que tenim son v5 i no podem canviar el firm i per
> tant, perdem el wds. Teniu routers per vendre? sino, kines solucions hi ha?
> es que segons he vist, aquest router es el millor perque se pot
> "mangarronear" moit pero si coneixeu alternatives, doncs perfecte.
>
> Gracies.

 .''`.
: :'  :    Usuari Jabber:
`. `'`     ataro a 12jabber.com
  `-
Debian - when you have better things to do than fixing a system

jordi a matarosensefils net
A non-text attachment was scrubbed...
Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature