[matarosensefils] Quin linux instalar

Hector hectormunozh a gmail.com
dll maig 30 19:01:26 CEST 2005

heeey!!

Aixo és qüestió de gustos... personalment penso que si és el primer cop
que t'enfrentes amb un linux, Ubuntu et possa les coses molt més fàcils
d'entrada... pero sàpigues que a la llarga si vols fer coses molt més
"series" t'acabaràs instal·lant una debian sarge.
Jo no utilitzo Ubuntu, per tant parlo com a ignorant en el tema però
tinc entès que els repositoris no són tant complets com els de Debian
que porten anys desemvolupant aplicacions.
A partir d'aquí, i tal i com diu en Ferriol, pasa't pel Hacklab i
intentarem ajudar-te a la presa de aquesta decissió.

Salut!!!