[matarosensefils] Xerrades internacionals!!

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
div maig 27 14:26:31 CEST 2005

Ups!
He estat offline tot el matí.

Sí que vinc, i hi podem anar motoritzats.
Enric: Si només sóm 2, tens un casc, i no et fa por, podem anar-hi en
moto. En cas contrari agafaré el cotxe, cap problema.
Només que hauria d'esbrinar ben bé on és perquè de Granollers només en
conec la ronda sud.

Esteve

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista