[matarosensefils] Acta reunió

Ferriol ferriol a musaik.net
dic maig 18 12:52:56 CEST 2005

Bones...

No em queda clar quan és la propera assemblea

En/na raul ha escrit:

> 1. Dijous a les 18:00 hem quedat a la Drogueria

Dijous no podré venir.

> 2. Divendres passat vam anar a Molins per avançar en la instal.lació.
> Ara hi han tres fronts oberts:
>    - Instal.lació física del màstil (ja deu estar acabada, espero
> confirmació???)
>    - Configuració d'un client.
>    - Configuració router adsl per penjar-lo a la xarxa. En Jordi proposa
> que enlloc de configurar el router adsl, amb la feina que suposa,
> canviar la distribució del linksys de zona perque aguanti més xarxes.

Això vol dir posar-li una openWRT ? Hem de posar-nos-hi ja perquè a
Isern i el Palau hi ha el mateix problema. Potser divendres ho podem fer
entretots, configurar-la és molt fàcil, les complicacions venen quan
s'ha de configurar el iptables, necessitem experts en iptables. Potser
podriem fer un fil a la llsita que puguem treballar entre tots la solució.
Jo m'ocupo de confirgurar el client, divendres passat me'l vaig endur. I
divendres el porto configurat.

> 4. Algú va anar a la xerrada de dilluns d' Argentona? Com va anar?

Al final no es va fer, vam quedar per dilluns vinent dia 23 a les 20h al
Casal. Jo he confirmat la meva assistència i espero que pugui venir algú
més !

Salut i amor !

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista