[matarosensefils] Asterisk en WRT54G

jordi jordi a matarosensefils.net
dic maig 11 21:15:28 CEST 2005

La resposta que em va donar el conferenciant era, més que per la
potencia dels Linksys, per la senyalització.

Segons ell, a més de que el millor és tenir una màquina dedicada (no cal
que sigui cap pepino com bé deia l'Enric), és molt important no perdre
paquets.

Si es perden paquets de senyalització poden passar coses molt rares.
Tot i això sembla que hi ha força penya desarrollant coses en aquest
sentit.

http://sipath.sourceforge.net/ipkg/

Serà qüestió d'investigar...

http://lestblood.imagodirt.net/archives/106-Asterisk-on-OpenWRT-part-2.html

Vinga!

Jordi

El dc 11 de 05 del 2005 a les 20:19 +0000, en/na Enric va escriure:

--
 .''`.     Usuari Jabber:
: :'  :    jordi a xerrameca.mataro.sensefils