[matarosensefils] Re: Asterisk en WRT54G

Joan Pons joan a dracnet.com
dic maig 11 20:45:46 CEST 2005

Sobre Asterisk vaig llegir l'altre dia un article molt bo a barrapunto:
http://barrapunto.com/article.pl?sid=05/02/18/1032215&mode=thread

Mireu tb els comentaris, de vegades son millors que la pròpia noticia.
Jo estic fent proves amb això (i sembla força interessant):
http://asteriskathome.sourceforge.net/

Salut!

-----Mensaje original-----
De: llista-bounces a matarosensefils.net
[mailto:llista-bounces a matarosensefils.net] En nombre de Xavier San
Sebastián
Enviado el: miércoles, 11 de mayo de 2005 20:23
Para: Llista de correu de matarosensefils.net
Asunto: [matarosensefils] Re: Asterisk en WRT54G

La meva idea era crear un servidor Asterisk en una màquina "potent"  i
llavors utilitzar servidors esclaus per a Asterisk implementats en el propi
Linksys. Són idees gens estudiades però bueno, potser és com tot, fins que
no ho proves, no saps si t'agrada! je!

2005/5/11, Enric <enric a musaik.net>:
> En/na Xavier San Sebastián ha escrit:

> Salut,
>
> en una xerrada que es va fer als II Jocs Fractals al CSOA L'Opera
> organitzats per Kernel Panic
>
> http://kernelpanic.hacklabs.org/wiki/index.php/JocsFractals/Inici
>
> Hi va haver una xerrada sobre Veu sobre IP. I un noi ens va explicar
> com funcionava l'asterisk.
>
> http://kernelpanic.hacklabs.org/wiki/index.php/JocsFractals/VoIP
>
> El nostre Jordi va preguntar perquè no ho instal·làvem en un LinkSys,

M'ha fet gràcia aquest comentari, sembla que el tingueu com un "personatge",
per exemple, l'avi del barça :)

> aquell noi va respondre que no calia sobrecarregar un LinkSys, si
> volies muntar un bona centraleta telefònica Asterisk, fes-ho una
> maquineta que tiri. Tampoc no cal que sigui un P4, però treu més suc
> de l'asterisk i instala-ho en un PC. Aquesta va ser la resposta.
> Suposo que això ens ho va treure del cap. Tot i que no és descartable.
> De fet, amb una openwrt només cal instal·lar el paquet i llestos.
>
> Vinga,
>
> Salut i desobediència!
>
>                                  Enric.

Per donar-te de baixa de la llista escriu un correu a
llista-request a matarosensefils.net amb unsubscribe en el títol o el cos del
missatge Adreça de la llista: