[matarosensefils] Asterisk en WRT54G

Enric enric a musaik.net
dic maig 11 22:19:47 CEST 2005

En/na Xavier San Sebastián ha escrit:
> No se com ho teniu implementat a Matarosensefils, però vaig estar
> buscant informació  sobre Asterisk i he trobat una referència que
> explica com utilitzar el linksys per montar l'Asterisk en el mateix
> WRT54G.
>
> http://www.voip-info.org/wiki-Asterisk+Linksys+WRT54G
>
> Espero que us serveixi !

Salut,

en una xerrada que es va fer als II Jocs Fractals al CSOA L'Opera
organitzats per Kernel Panic

http://kernelpanic.hacklabs.org/wiki/index.php/JocsFractals/Inici

Hi va haver una xerrada sobre Veu sobre IP. I un noi ens va explicar com
funcionava l'asterisk.

http://kernelpanic.hacklabs.org/wiki/index.php/JocsFractals/VoIP

El nostre Jordi va preguntar perquè no ho instal·làvem en un LinkSys, i
aquell noi va respondre que no calia sobrecarregar un LinkSys, si volies
muntar un bona centraleta telefònica Asterisk, fes-ho una maquineta que
tiri. Tampoc no cal que sigui un P4, però treu més suc de l'asterisk i
instala-ho en un PC. Aquesta va ser la resposta. Suposo que això ens ho
va treure del cap. Tot i que no és descartable. De fet, amb una openwrt
només cal instal·lar el paquet i llestos.

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista