[matarosensefils] A veure si neix ArgentonaSensefils

Ferriol ferriol a musaik.net
dic maig 11 11:29:05 CEST 2005

Hola,

El tema d'Argentona s'ha proposat pel dilluns vinent, al vespre, encara
no se l'hora exacte ni el lloc, jo hi podré anar. Si algú es vol afegir
us ho agrairé.

El tema de la llista estaria molt bé ! Però tenim algunes feines
pendents de les llistes, que suposo que per feina d'en David, no s'han
pogut fer i no veig que sigui bo d'acumular-ne més. A banda que ells
tenen un domini propi on crec que la podran crear.
Almenys ara ja tenen correu: sensefils (algarroba) repicatruges.org

Salut i amor !

En/na Simó Albert i Beltran ha escrit: