[matarosensefils] Troncal 2 d'Isern

DANILP wi-fi a setantaset.com
dim maig 10 16:35:33 CEST 2005

Atencio!

Jo també em responc a mi mateix! Crec que acabo de batre el record de
transferencia amb una comunicació inter-zona he vist un pic en FTP
contra el videoclub (104) de 931Kb/s, oju oju que jo ja es molt serio!

Val a dir que numés ha sigut un pic i la transferencia fa moltes pujades
i baixades, de totes maneres crec que anem per el bon camí, ara faré
proves de quin canal pot ser el millor per aquest enllaç.

Vinga AKASKARLA!