[matarosensefils] Actualitzeu el programet del linksys

Ferriol ferriol a musaik.net
dis maig 7 09:48:15 CEST 2005

Hola !

Per sort o per desgràcia quasi tots els aparells de la xarxa funcionen
amb el firmware de sveasoft, el programa que posem als linksys, allò que
quan ho posem en diem flasejar.

Us volia dir que ja ha sortir la Alchemy final (la 1.0) i he llegit que
millora molt respecte les versions de prova. Si teniu una pre7a o 6 feu
el canvi que hi ha vàries coses que no acabaven d'anar bé. Ara, si ja us
funciona i no us voleu embolicar tampoc és imprescindible fer-ho.

La podeu trobar a
ftp://10.35.168.104/pub/Distris/Alchemy-V1.0.bin (dins la xarxa)
http://wrt54g.thermoman.de/WRT54G.Sveasoft.Firmware.Alchemy.Final_by_TheIndividual.zip
(fora de la xarxa)

Encara que no totes funcionem amb sveasoft jo i algú més utilitzem
openWRT, que té algunes millores tècniques i sobretot és més lliure
(sempre més!). Bé els que us veieu una mica les orelles us convido a que
hi poseu una openWRT, que és MOLT fàcil de configurar (però una mica
friki) ho trobareu explicat a
http://openwrt.org/OpenWrtDocs i sobretot a
http://openwrt.org/ClientModeHowto
Jo no vaig estar més de 1/2 hora fent-ho, i si necessiteu ajuda no us
talleu !

Salut i amor !

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista