[matarosensefils] (sense assumpte)

Karla de Quero Castañón lita_k999 a hotmail.com
dic maig 4 21:17:48 CEST 2005

Hola  de 9!
ara ke ja se ke puc accedir-hi , ke kal fer i kins intruments necesito per a
poder ficar en marxa una conexio amb snese fils? M'agradaria saber ki podria
ajudar-me a fer la instalació perque jo d'akestes
coses no hi entenc gaire.
Merci i fins aviat, Isaac.