[matarosensefils] Troncal de cuba

Enric enric a musaik.net
dim maig 3 18:59:42 CEST 2005

Salut,

> En Jordi comentava que potser calia rebotar el punt d'accés de isern, ho
> podeu fer ?
> Vam esborrar totes les iptables, i ja no sabiem massa on remanar ?
> Alguna idea ?

El punt d'accés ha estat rebotat.
Tinc com a associats els següents punts d'accés

isern:[~]# wl assoclist
assoclist 00:0C:41:3A:57:4E
assoclist 00:12:17:DE:0E:B2
assoclist 00:12:17:49:96:40
assoclist 00:0C:41:3A:66:D8
assoclist 00:12:17:49:D4:29

I si faig pings, em responen els punts d'accés següents

Europa
10.35.168.33
10.35.168.34

Isern
10.35.168.35
10.35.168.36

Palau
10.35.168.39
10.35.168.40

Plaça Gran
10.35.168.41
10.35.168.42

Havana
10.35.168.43
10.35.168.44

Cuba no respon.

No ser fer la correspondència entre IP's i MAC perquè no puc entrar en
els punts d'accés de zona. Hi ha una cosa que no entenc. Hi ha 5 punts
d'accés associats a Isern i només contesten els pings 4 zones a part de
la d'Isern. Qui és el 5è?

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista