[matarosensefils] Client/bridge amb alchemy

jordi jordi a matarosensefils.net
dim maig 3 14:34:59 CEST 2005

Hola,

Estic intentant configurar una alchemy pre7 en mode client però alhora
vull que no em trenqui el bridge amb els 4 ports LAN, i tal com passava
amb Satori4, que la wireless i els ports LAN formin un bridge.

He intentat fer-ho a ma creant un bridge entre vlan0 i eth1.

També ho he provat desde l'interficie web en la configuració de les
VLANs.
La situació actual és que el node està enllaçat al seu AP però no hi
comunicació a partir de Capa 3.

Estic verd amb l'alchemy i no se si hi ha alguna cosa que se m'escapa.
La versió del Linksys és la 2.2 crec.

Gràcies.

 .''`.     Usuari Jabber:
: :'  :    jordi a xerrameca.mataro.sensefils
`. `'`     ataro a 12jabber.com
  `-
Debian - when you have better things to do than fixing a system

jordi a matarosensefils net

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista