[matarosensefils] Argentona sensefils

Ferriol ferriol a musaik.net
dim maig 3 10:17:59 CEST 2005

Bones,

Els d'Argentona ens proposen una data, a mi personalment no em va bé, a
mi m'aniria bé el dilluns o dijous a la mateixa hora. Algú li va bé i li
fa gràcia anar-hi ?

Salut i amor !

-------- Missatge original --------
Data: Tue, 03 May 2005 10:06:47 +0200
Des de: Quim Brugues Riera <quimbrugues (algarroba) hotmail.com>
A: ferriol a musaik.net

  Que us sembla venir el dimarts 10 a les 8 del vespre. Encara no he parlat
amb la gent de l'espurnall però com que no són els unics, i estaria bé que
funcionés de forma autonoma a aquest, potser que no cal esperar la reunió
del divendres.Crec que hi ha més gent fora l'espurnall que dintre. Com més
aviat m'ho confirmeu millor perque crec que hi ha molta gent interessada.
Ens veiem!
quim

.

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista