[matarosensefils] Comparativa ADSL

Jose Legido joselegido a gmail.com
dij mar 31 13:53:25 CEST 2005

Hi ha moltes pàgines de redireccionament gratuït, com dyndns,no-ip,etc...
A totes pots redireccionar a una web/ip fixe.
Com parlàvem de si els ISP et donàvem ip fixe, jo utilitzava aquests
programets com DeeEnEs per que la meva ip de casa fos fixe si era
dinàmica i poder instal·lar un servidor web vist de fora, etc..
Per redireccíonar a una web no fa falta instal·lar cap programa, només
es fica a dyndns,no-ip,etc... i ja està.
Es un "truquillo" per tenir ip fixe a casa

Salut!

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista