[matarosensefils] Des de fora

raul raul a enbicicleta.org
dij mar 31 13:42:35 CEST 2005

Hola,

Pel wiki: *62.174.218.65*

Seria genial que tot el que estigues a dins pugui ser públic a internet
també, però veig el problema de l'ample de banda. La sortida de les adsl
és només 128 kbps. Cap problema per tenir el wiki, o el jabber, que és
només texte cap a fora, però amb la ràdio només 2 o 3 persones podrien
escoltar-la a la vegada, i no se quan consumeix la veuip per cada
trucada? Pero potser passaria algo semblant? Això voldria dir que si la
sortida sempre està al 100% de capacitat la navegació per tota la resta
de gent va molt lenta (es lo que passa amb els e-mules i similars)...

Alguns proveidors ofereixen adsl Simètriques, igual de ample de banda de
baixada que de pujada, a preus que si ho mires be, no són cars. Ara no
els recordo i us enganyaria, també amb ip fixe i tot plegat... I penso
que només era a barcelona ciutat. Potser es podria arribar a pensar en
tenir una d'aquestes a la llarga només per serveis cap a fora?

R.

(pel debat adsl: jo tinc trucades gratix 24 h nacionals, ip fixe i adsl
512 que va molt fina a preu de 36 € amb wanadoo)