[matarosensefils] 3er Seminari de Wireless

jordi jordi a matarosensefils.net
dij mar 31 00:56:58 CEST 2005

També s'ha tingut en compte.

Ho fan el dia 9.

http://www.afinat.org/jornadas/conecta_wireless/index.php

A veure si algú s'anima i fem una excursió!!

Vinga!

Jordi

El dj 31 de 03 del 2005 a les 00:38 +0200, en/na Ferriol va escriure:

--
 .''`.     Usuari Jabber:
: :'  :    jordi a xerrameca.mataro.sensefils