[matarosensefils] Ja tenim telefon

Ferriol ferriol a musaik.net
dij mar 31 00:32:25 CEST 2005

Digame-lón  ????

Jo també he pogut parlar amb l'Enric i en Jordi !!!!!!!!!!!!!!!!!
Titoles de timofonica !!! S'us ha acabat el cuento !!!!!!!!!!!

Jordi això és la bomba !!!

Ens estem fent trucades com un telèfon normal a través de la xarxa i se
sent MOLT millor que per telèfon, encara hi ha coses a afinar però xino

Salut i amor !!!

En/na Enric ha escrit: