[matarosensefils] 3er Seminari de Wireless

Fede fede a matarowireless.net
dic mar 30 21:48:09 CEST 2005

El dc 30 de 03 del 2005 a les 21:07 +0200, en/na raul va escriure:

> Més aviat al contrari, també voldria que fos un èxit, però no m'agrada
> aixó que dieu de fer les coses "entre pocs i a pinyon", prefereixo que
> s'organitzin d'una altra manera i que s'expliqui perquè es fa una cosa o
> una altre...

Només dir que el Seminari de Wireless no l'ha organitzat mai Mataró
Sensefils. I no és cap recriminació és només una activitat pròpia de
Mataró Wireless que cada any s'ha fet gràcies tb a la col·laboració de
gent de Mataró Sensefils i Il·luro Wireless (principalment en el taller
d'antenes), entre d'altres.
Com activitat del grup de MAtaró Wireless és normal que l'organitzi la
gent de Mataró Wireless (en la frase seriem els "entre pocs") i donades
les circumstàncies d'aquest any "a pinyon". MAI ens hem tancat en banda
i sempre ho hem fet de la forma més oberta que ens ha estat possible.

Però tb haig de dir que per desgràcia no tot es pot fer de la forma que
un voldria i per això com demanava en l'altre mail agrairia que
poguessim parlar del tema en la propera assemblea i aclarir els dubtes
que amb raó ha proposat en Raul.

Raul em sap greu el problema amb la data de l'event, però et puc
assegurar que la nostra intenció era fer-ho aquell dia. Si no ho podem
realitzar és per causes majors que intentaré explicar en la propera
reunió.

FEDE

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista