[matarosensefils] 3er Seminari de Wireless

raul raul a enbicicleta.org
dic mar 30 18:41:11 CEST 2005

Hola!

Sobre el taller d'antenes i el material necessari. Es farà inscripció
prèvia com altres anys? Ens podeu informar de quins models es faran i el
preu del material? Com s'apunta la gent? Cadascú porta el seu material
de casa? Ho tenim aquí ja!

També em sembla recordar que havien dit que fariem xerrada d'iniciació a
matarosensefils, la xerrada d'en jordi de la tarda em preocupa que enmig
d'altres xerrades molt interessants (però que no són precissament de
nivell 0). Hi ha la presentació que ha fet l'Enric que es podria passar
en algun moment si hi ha voluntaris...

Ei, no es per recriminar res, heu fet una bona feina organitzant tot
plegat, però he trobat a faltar una mica més de posada en comú (a les
assamblees per exemple o a la mateixa llista) de la organització de la
jornada. I també trobo que hauriem de fer una mica de propaganda arreu,
a les zones de matarosensefils sobretot, però no se si algú té emails
per escampar-ho una mica a nivell local. O sino, que tothom ho escampi
als seus coneguts...

Fins aviat,

R.