[matarosensefils] [Fwd: Re: Llibrets jornada telefonia mòbil]

Fede fede a matarowireless.net
dic mar 30 17:51:10 CEST 2005

Hola,

Enric, precisament per una altra banda estava jo proposant que ens
deixessin alguns llibrets d'aquests pel proper taller d'antenes i que si
volien en portessin per vendre'n. A més els hi vaig comentar que si ho
digitalitzaven podríem penjar el llibret a Mataró Wireless pq se'n fes
difussió. XD

Pel que conec s'ho curren bastant aquesta Associació especialment en
aquest tema.

FEDE

El dc 30 de 03 del 2005 a les 17:43 +0000, en/na Enric va escriure: