[matarosensefils] 3r seminari wireless i Estudi UE

joan a dracnet.com joan a dracnet.com
dll mar 21 17:03:50 CET 2005

Jordi,

No tinc accés per modificar el wiki, però no em cal, adjunto aquí el meu gra
de sorra:

1. "format per ciutadans de tota la ciutat i projecte que aglutina la
totalitat dels esforços de la construcció de la xarxa sensefils de Mataró.
".
El ".. i projecte ..." no sona be. Jo posaria
"format per ciutadans de tota la ciutat. Aquests grups formen part d'un únic
projecte amb un únic objectiu i aglutinen la totalitat dels esforços de la
construcció de la xarxa sensefils de Mataró. "

2. "L'implementació de la xarxa i la seva coordinació està dividida en
barris, creant una estructura modular i totalment descentralitzada, on la
jerarquia és totalment plana".
Be, jo penso que plana del tot no ho es. Hauríem d'especificar que hi ha un
eix troncal, amb components que son propietat de la comunitat, i uns
"clients" que son propietat de cada usuari de la xarxa. (ok, ara veig que
mes avall ho aclareixes...)

3. "Tanmateix, l'eix sobre el que eminentment pretén recolzar-se la xarxa
són les associacions de veïns". En serio ? Jo pensava que era al reves, que
les associacions es volien recolzar en nosaltres, per mirar de tirar
endavant la xarxa wifi del barri. Pregunto, es absolutament necessari
recolzar-nos en algú ?

4. "Wi-Max ja que semblen ser una sol.lucions sensefils ". No crec que el
wi-max sigui cap solució. El cost dels equipaments sembla que serà massa
elevat per la majoria de mortals. A mi el Wi-Max em sona a LDMS renovat. Ja
veurem...

5. "pot ser un element aglutinador de sinergies culturals i socials a la
comarca del Maresme". Perquè no afegir també "empresarials"

6. col·locació dels logos dels diferents grups en el mateix ordre que els
cites.

7. Algun comentari sobre el wireless-commons ???

8. Afegir al final la licencia Creative Commons que toqui.

Res, mes. Bona feina.
Salut!

Joan