[matarosensefils] acta reunió dia 16 de març

Enric enric a musaik.net
dis mar 19 14:53:51 CET 2005

Salut,

em sap greu haver fet un correu amb el to que ho he fet.

Però, no ser si és prou raó, ens han fet fora de l'estella i estic molt
  emprenyat. Encara no ho he paït i em costa contenir-me.
Us agafo la proposta de parlar-ho a la pròxima assemblea i no crear un
fil que no s'acabaria mai.
Estic molt emprenyat, però és per la situació en la que ens trobem la
gent de l'estella, no pas pel que fa mataró sensefils i les decisions
que heu pres. Ja ho ser, no sóc l'únic que ho està patint però estic una
mica visceral.
Si m'emprenyo és perquè us estimo, sinó passaria de vosaltres.

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista