[matarosensefils] Servei de correu (públic)

raul raul a enbicicleta.org
div mar 18 11:34:13 CET 2005

hola,

perdona una pregunta, de quina xerrada parles? potser al kernel pakic a
barcelona?
proposta: perque no vens a fer-la a mataró, d'aquí a poc hi haurà una
trobada amb taller d'antenes i xerrades

per donar-se d'alta a la llista:
o m'imagino que també funcina llista-request a matarosensefils.net amb
subscribe a l'assumpte.

Fins aviat,

R.

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista