[matarosensefils] un altre tema per l'assemblea d'aquest dimecres

jordi jordi a matarosensefils.net
dim mar 15 13:36:53 CET 2005

Una coseta que potser no he explicat bé:

1-Quan deia "no implica rebre cap subvenció", no vol dir que darrera de
tot això no hi hagin subvencions europeas, de fet sí que n'hi ha però
participar en l'estudi no implica que ens la donguin.

2-L'estudi no té pq quedar-se a Mataró.
Pot plantejar-se com un projecte per interconnectar les comunitats de
tot el Maresme via wireless (wi-max?).
De fet és una de les coses que hem comentat a més d'una assemblea que
ens molaria, el que passa és que ja tenim prou feina amb Mataró.

Per correu és un conyas pq les coses no sonen igual, dimecres en parlem.

Salut!

Jordi

El dt 15 de 03 del 2005 a les 12:39 +0100, en/na jordi va escriure: