[matarosensefils] Benvinguts paseu paseu.........

Enric enric a musaik.net
dim mar 15 11:33:23 CET 2005

Salut altre cop,

estic d'acord de posar-ne un a cada zona, però jo faria que tots fossin
esclaus del d'en Dani. Així només caldria afegir nous xarxeros sensefils
en el DNS d'en Dani.
Per tant, quan dic que en muntaré un, el faré esclau d'en Dani. Bé, el
faré treballador d'en Dani. (El llenguatge!!).

PD: M'excuso, demà no vindré a l'assemblea.

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista