[matarosensefils] un altre tema per l'assemblea d'aquest dimecres

jordi jordi a matarosensefils.net
dll mar 14 13:51:45 CET 2005

Hola,

No se si recordareu l'observatori de mobilitat del que parlaven els de
TCM.

Doncs m'ha arrivat per un altre costat la proposta de participar-hi.
M'ha arrivat via EUPMT.

Us explico el que m'han explicat:
L'estudi no es de cap empresa, ve directament de la unió europea i
bàsicament és anar fent fotos de projectes de noves tecnologies centrats
en la mobilitat.Aquesta recerca s'està fent en varies zones d'europa i
m'han passat el dossier de la zona dels paisos Baltics.

La participació en aquest estudi no implica res, l'únic que volen és una
redacció d'un o dos fulls explicant els origens i l'evolució del
projecte i quines són les sol.lucions a nivell tecnologic que planteja i
per a quines mancances i quines innovacions preten aportar.

De fet, participar en l'estudi no implica ni molt menys rebre una
subvenció, que ningú es monti cap peli.Tampoc implica un intent de
control per part de ningú, és totalmet voluntari i no et compromet a
res.

Fetes aquestes aclaracions; que volen de nosaltres?:

-Una redacció en anglés sobre el que us he comentat abans.S'hem va
aclarir(em vaig fer pesadet amb les aclaracions) que ningú afegiria ni
una sola coma i per suposat cap nom de cap institució a la nostra
redacció.O sigui, que a qui li toqui llegir el redactat a Bruseles a on
sigui, el veurà tal com el decidim deixar nosaltres.

M'he estat mirant per sobre el dossier dels paisos Baltics que m'han
passat.El primer que sobta (o no) és que la majoria de projectes, per no
dir tots, venen o estant recolzats per empreses.

Opinió personal:

"Crec que a qui li toqui mirar el dossier resultant, li sobtarà molt
veure el nostre projecte de xarxa ciutadana lliure, i segurament
s'interesarà en saber com coi ens ho estem fent sense tenir el
recolzament de cap institució, ni cap empresa treient un benefici al
darrera.
Les bones idees s'han de compartir i això crec que és una opurtunitat
única pq coneguin el nostre projecte a tota Europa."

En parlem dimecres a les 19:00 a la drogueria; jo no hi puc arrivar fins
les 19:30.

Salut i Sensefils!

--
jordi <jordi a matarosensefils.net>