[matarosensefils] preguntes a la plaça gran

Ferriol ferriol a musaik.net
dij mar 10 10:12:19 CET 2005

Bones,

La plaça gran funciona, hi ha tot el muntatge però no l'utilitzen la
gent implicada està parada i no hi ha manera de que s'hi posin. Els hi
falta posa una antena omnidireccional però no acaben de fer-ho mai.
Seria guai, si aquest noi en té ganes que es subscribis a la llista de
la plaça gran i demenes de fer una reunió.
Jo tinc ganes de donar un cop de mà però quan vam muntar els aparells ja
vam apretar una mica muntant-ho nosaltres i crec que han de ser ells qui
demanin que ho volen.
És una llàstima en la situació que es troba la plaça gran, hi ha la gent
i el material, només falta voler-ho fer.

Salut i amor !

En/na manel quadrada i marti ha escrit: