[matarosensefils] posa'm mig kilo de sensefils!

raul raul a enbicicleta.org
dll mar 7 17:31:15 CET 2005

hola,
Després de la xerrada i del taller em vaig quedar amb les ganes de
fer-ne més!

A l'última assamblea (de la qual penso que no hi ha acta) vam parlar de
fer les xerrades un cop al mes. De forma que es pugui afegir la gent
nova que vagi sortint a totes les zones i així creant un grupet per
l'explicació i per la configuració dels aparells.
Sobre la xerrada de presentació de dissabte crec que tota persona que
ara mateix està a la xarxa sensefils és capaç de fer-la. L'Enric estava
solo ante el peligro dissabte, i no hauria de ser així perquè tota
persona que ara mateix estigui conectat a la xarxa seria capaç de
fer-la, no? I així també donariem la opinió als usuaris més novells,
sobre com veuen ells la xarxa...

I sobre la configuració dels aparells, tot i tenir la sensació de que
dissabte vam fer-la amb moltes presses (jo tenia dinar familiar...) no
està malament veure com es configura un aparell en directe, i algo debia
ajudar...

Així que m'he il.luminat una mica amb la idea de continuar fent-les al
carrer, i sobretot els matins de dissabte al costat de places i mercats.
I és que totes les zones sensefils tenen alguna plaça significativa
aprop (mercat del palau, plaça de cuba, plaça havana, per citar
algunes... ) amb molt de moviment de gent que s'acostarà a veure que es
fa. I per exemple cada zona podria encarregar-se d'organitzar la seva
trobada...

Algú es va acostar a la "parada" que teniem muntada i va dir: posa'm mig
kilo de sensefils!

R.

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista