[matarosensefils] m'he perdut...

Enric enric a musaik.net
div mar 4 17:19:15 CET 2005

Salut,

comparteixo amb tu les precisions que fas respecte les decisions que hem
pres assembleàriament. No em decidit res al respecte, només els principis.

Ara, la meva opinió, que està clar que no és la de tots sinó seria molt
aburrit, respecte la implicació política del projecte, va pel tema de
sempre. No voler dir-li al propi projecte, projecte polític, és a dir,
que la xarxa surt dels debats ideològics, és a dir, que és aideològica,
per mi, ja és una forma de ideologia.
És a dir, dir que els teus actes no són polítics és una forma de fer
política. Per tant, negar que som ideologia ja és ideologia.
"Valga la rebundancia"

I la meva ideologia és: No puc utilitzar programari lliure sense una
societat lliure, i no puc pretendre crear una xarxa lliure si a la
vegada no pretenc crear una societat lliure. Una cosa implica l'altre.
És un: si i només si.

I compte! Què vol dir llibertat? Faig el que vull? NOOOOO!!!
Vol dir prendre responsabilitats. Si prens responsabilitats respecte la
teva vida, després pots decidir més sobre la teva vida. Ser lliure és
més difícil que deixar-se portar pel riu.

Vinga,

et torno el rotllo Jordi. Ara, m'agraden més un davant de l'altre tal i
com vam fer el 17 de Febrer a l'Estella. Unes hores abans de l'endemà. Snif.

Au,

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista