[matarosensefils] Configuración linksys

raul raul a enbicicleta.org
dij mar 3 14:03:10 CET 2005

Holes,
Perdoneu el catastrofisme anterior, era fruit del desconeixement de
l'alchemy.
Jo tb acabo de treure de la caixa un 2.2 i l'acabo de flasejar amb una
alchemy 6 i els canvis són mínims.
A la que pugui fare uns ajustaments al manual pas per pas.

Curiositat: abans desde dins de casa meva no em podia conectar a la zona
palau amb un linksys versió 2. Ara he pujat la potencia fins a 250 mw i
tinc un nivell de senyal de 78! :-)

R.