[matarosensefils] Servei de correu (públic)

Jordi Clopés jordi a matarosensefils.net
dim jun 21 15:38:44 CEST 2005

Per mi endavant Al!!

A casa tinc Ip fixe i connexió d'1 mega.

Espero noticies teves per veure com coordinem la jugada.
Essent per les jornades de Donosti encara em dones més motius (tampoc en
calien més ;-P ) per fer-vos un cop de ma.

Serà un plaer.

Vinga!

Jordi

El dt 21 de 06 del 2005 a les 14:53 +0200, en/na Ál va escriure:

--
 .''`.     Usuari Jabber:
: :'  :    jordi a xerrameca.mataro.sensefils

jordi a matarosensefils net

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista