[matarosensefils] Cerveseta sensefils

Moisès Burset Albareda mburset a imim.es
dll jul 18 10:18:02 CEST 2005

Bones,

>He mirat al calendari i resulta que demà toca reunió a les 20h.
>És a les Esmandies? Com està el tema?

Hem sembla recordar que es va comentar de fer que s'envies un
recordatori a la llista automàticament uns quants dies abans de les
reunions, no? algu sap si s'ha fet alguna cosa? seria relativament fàcil
amb un shell i el cron, o amb alguna utilitat de calendari... Jo es que
soc molt despistat i m'aniria de conya...

>Si no us sembla malament (és una mica preecipitat, però ja ho havia
>comentat) podem fer aquesta reunió de demà a "la Sal". En Ricard ja
>s'hi va oferir i fins i tot ens paga la primera ronda (oi que si?).

Per mi (que aquest cop crec que si que podre venir) cap problema, però
exactament on és "La Sal"? És al casal de joventut que hi ha al parc
central o estic completament despistat?
    Apa, fins demà?

       Ermoi

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista