[matarosensefils] Problemes OpenWrt

Julià Delos Ayllón juik83 a yahoo.es
div jul 15 16:37:17 CEST 2005

Hola a tots,

sòc en Julià i visc a la zona del carrer Isern, fa un
parell de setmanes que he tornat a Matarò i estic molt
interesat en poderme connectar a la xarxa sense fils.

Però tinc problemes per enllaçar amb el node del
carrer isern, el meu LinkSys porta una OpenWrt i tinc
problemes a l'hora de configurar-lo.

També un dels problemes és que no se si des de on
estic es pot enllaçar amb la xarxa sense problemes ja
que la meva D-link AirPlus no xuta gaire be. Per
poder-ho comprovar m'aniria mot be si algu em pot
eixar alguna de les tarjetes wifi orinoco, que
funcionen perfectament amb Linux i tenen la
possiblitat de conectar l'antena de pot.

Si algu em pot donar un cop de ma estaré molt agrait.

Salut i sense fils

Julià Delos

Renovamos el Correo Yahoo!
Nuevos servicios, más seguridad