[matarosensefils] [Fwd: JORNADES DE PROGRAMARI LLIURE]

Ál alfinal a sindominio.net
dic jul 6 00:39:07 CEST 2005

Mataró Sensefils escribió:

> [...]

Hola, aquí Ál. Sóc de Vilanova i aquest any les Jornades toquen a casa.
Crec que valen bastant la pena... OpenOffice 2, MySQL, Desenvolupament
d'aplicacions web, la de Karin Kosina de ls FSF: Making money with Free
Software... presentació del HackLab de Vilanova i BlogMail (dissabte a
les 12 ;)).

Si algú es vol quedar a dormir a casa meva, que ho digui, que tinc espai
i visc al costat de la UPC.

Salut.

--
BlogMail: haciendo política hasta donde otr a s no llegan
y hasta donde otros ya quisieran

Renovamos el Correo Yahoo!
Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es