[matarosensefils] no se m'enllaça el portàtil

Eloi Crespillo Itchart me a eloi.dnsalias.net
dll jul 4 22:29:17 CEST 2005

Hola,

Sé que saps de wifi una jarta més que jo, però com els lapsus passen a
les millors families et poso una llista de les coses per les quals de
vegades he quedat com un tonto per no poder-me enllaçar:

* Tenir una clau wep activada. Prova "iwconfig wlan0 key off"

* Tenir un canal forçat. Prova "iwconfig wlan0 channel auto"

* Mode incorrecte. Prova "iwconfig wlan0 mode managed"

* Expedient X sense identificar. De vegades si només toco un parámetre
es queda tonto, pero si els poso tots de cop se m'arregla. Prova a fer
"ifdown wlan0; iwconfig wlan0 essid any mode auto key off channel auto;
ifup wlan0"

Espero que el teu problema no sigui més complicat que això =P. Si ho és,
sort!!

Salutacions,

    Eloi

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista