[matarosensefils] Tot DOWN!!

joan a dracnet.com joan a dracnet.com
dll gen 31 14:40:18 CET 2005

La pagina d'en Juan també sembla confirmar-ho:
http://www.ilurowireless.homeip.net/pages/servicios/wifi_stat/wifi.html

Ara mateix, a 31/01/2005 - 14:35 esta tot en "APAGADO"
Almenys funciona algo, encara que nomes sigui la pagina de monitorització de
la xarxa

Salutacions!

Joan

-----Mensaje original-----
De: llista-admin a matarosensefils.net
[mailto:llista-admin a matarosensefils.net] En nombre de DANILP
Enviado el: lunes, 31 de enero de 2005 14:21
Para: llista a matarosensefils.net
Asunto: [matarosensefils] Tot DOWN!!

Holes!

No se si soc jo, pero desde ahir que no funciona res a matarosensefils. Els
serveis de Cuba son comprensibles per el canvi de situacio del node, pero es
que els serveis de Europa tampoc.

DNS, Web Musaik, Radio: DOWN! s'entén
Xerrameca: DOWN! hauria de funcionar no?
Web, FTP ilurowireless: DOWN! que raro.
Web, FTP, TV Havana UP! ;-)

Em pasa només a mi? com es que hi han tantes averies?

Salut!

--
:: x e r r a m e c a ::
danilp a xerrameca.mataro.sensefils

Per donar-te de baixa de la llista escriu un correu a
llista-request a matarosensefils.net amb unsubscribe en el títol o el cos del
missatge Adreça de la llista: