[matarosensefils] Com instal.lar Ubuntu / curs linux

jordi jordi a matarosensefils.net
dim gen 18 13:20:51 CET 2005

El curs de 30 hores que faig acaba el març.
Per aquestes dates començarà la matriculació del següent curs als
Tarongers.

Desconec si n'hi ha algun altre al Maresme.
L'intencio que tinc és generar/recopilar un mínim de material pq
d'altres el puguin fer sense haver de començar de 0.

Hi ha molta documentació sobre GNU/Linux a la xarxa, però jo no n'he
trobat cap a un nivell tant iniciàtic.

Salut

Jordi

El dt 18 de 01 del 2005 a les 12:53 +0100, en/na dvdgmz va escriure: