[matarosensefils] Tocant iptables

jordi jordi a matarosensefils.net
diu gen 16 22:57:52 CET 2005

La TV va de conya, molt xula la carta d'ajust!

I l'script d'iptables que fas servir pel Linksys l'has de rular!!

Vinga

Jordi

El dg 16 de 01 del 2005 a les 18:11 +0100, en/na DANILP va escriure:

--
jordi <jordi a matarosensefils.net>

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista