[matarosensefils] [Fwd: Esmandies sense fils?]

raul raul a enbicicleta.org
div gen 14 01:13:52 CET 2005

Hola,

Pel que jo sé, ells ja tenen internet al casal de les esmandies, suposo
que només seria afegir-se a la xarxa.

I és interessant de cara als continguts en un futur , perque desde
l'associació de veins volen crear un centre de creació audiovisual, i la
publicació d'aquests continguts podria ser la xarxa sensefils.

Quan tinguem l'ap comunitari penjat a la ronda prim, cantonada velazquez
podem fer alguna prova. Tot i que l'altre dia, quan em vaig enfilar a la
teulada no veia la casa de les esmandies per enlloc, queda al darrera
d'uns blocs de pisos molt alts de la mateixa ronda prim.
De tota manera, jo prioritzaria primer les feines que tenim a mitges,
que no són poques, i l'afegiria a la cua, per parlar-ho a la propera
assamblea.

Fins aviat,

R.

En/na Ferriol ha escrit: