[matarosensefils] Com escoltar ogg en windows?

joan a dracnet.com joan a dracnet.com
dim gen 11 17:59:05 CET 2005

2 minuts de recerca...2 troballes

http://www.download.com/Quintessential-Player/3000-2139_4-10283804.html?tag=
lst-0-13
http://www.download.com/dBpowerAmp-Audio-Player/3000-2139_4-10194700.html?ta
g=lst-0-15

No els he provat, però segons les especificacions haurien de reproduir ogg
sense problemes ....i son license free

Fins aviat!

Joan

-----Mensaje original-----
De: llista-admin a matarosensefils.net
[mailto:llista-admin a matarosensefils.net] En nombre de raul
Enviado el: martes, 11 de enero de 2005 17:45
Para: llista a matarosensefils.net
Asunto: Re: [matarosensefils] Com escoltar ogg en windows?

Holes,

Doncs en windows tenim vàries alternatives:

Fer servir un winamp anterior a la versió 3, jo he provat la 2.81, i la 2,80
i funcionen sense problemes. I ocupa poc més d'un mega.
O fer  servir altres reproductors segons sembla lliures i disponibles a
internet i que són "clónics" del winamp: freeamp, snackamp. Segur que hi ha
més que no coneixem...
Jo els tinc baixats, quan tingui la conexió sensefils els penjo al ftp de la
xarxa.

Si algú té paciencia també hi han codecs per ogg per real player i per
windows media, però són externs als programes, si a algú li funcionen que
ens expliqui com ho ha fet,

Fins aviat,

R.

En/na Enric ha escrit: